Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(1):1-4 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.1.1
Kvalita poštových služieb
- Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
This article is about quality monitoring of postal services in Slovakia.
Uverejnené: March 30, 2006 Zobraziť citáciu
Referencie
- Achimský K., Kajánek B., Rostášová M., Kaštánek P., Košťálová A., Kováčiková M., Kremeňová I., Majerčáková M., Hodáková M., Strenitzerová M., Štofková J., Madleňákova L., Mikušová M., Moravčík M., Vaculík J., Achimská V., Paďourová A., Achimská A.,: Skúšobný zákazník, Žilina, r. 2002, 2003, 2004.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


