Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(1):39-45 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.1.8
Možnosti inovácií metódy "Mystery shopping" - uplatnenie zahraničných skúseností v podmienkach slovenských podnikov služieb
- Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
Uverejnené: March 30, 2006 Zobraziť citáciu
| ACS | AIP | APA | ASA | Harvard | Chicago | Chicago Notes | IEEE | ISO690 | MLA | NLM | Turabian | Vancouver |
Rostášová, M., Báťka, M., & Gočalová, L. (2006). Možnosti inovácií metódy "Mystery shopping" - uplatnenie zahraničných skúseností v podmienkach slovenských podnikov služieb. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 1(1), 39-45. doi: 10.26552/pte.C.2006.1.8
Referencie
- Interné materiály Slovenskej pošty, a.s., 2004
- KORMANOVÁ, Z.: Mystery shopping v podmienkach vybraných podnikov služieb, diplomová práca, Žilinská univerzita, 2005
- KOTLER, Philip: Marketing management. Grada, Praha, 1998. ISBN 80-7169-600-5
- MICHELSON, Mark. Taking The Mystery Out Of Mystery Shopping. [online], [citované 19.02.2005]. Dostupné na
- NEWHOUSE, Ilisha S.: Mystery shopping made simple. McGraw Hill, New York, 2004. ISBN 0-07-144002-X
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


