Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(1):57-61 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.1.11
Zásady riadenia vzťahov so zákazníkmi
- Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
Uverejnené: March 30, 2006 Zobraziť citáciu
Referencie
- STORBACKA, K., LEHTINEN, J.R.: RIADENIE VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI (CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT), Grada Publishing, Praha, 2002, počet strán 168, ISBN 80-7169-813-X
- DOHNAL, J.: RIADENIE VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI - PROCESY, PRACOVNÍCI, TECHNOLÓGIE, Grada Publishing, Praha, 2002, počet strán 164, ISBN 80-247-0401-3
- KRUPPA M.: Customer Relationship Management (CRM) jeden zo základných zdrojov konkurencieschopnosti podniku na začiatku 21.storočia, diplomová práca Žilinská univerzita, 2003
- MADLEŇÁK, R.: Elektronický obchod, EDIS, ŽU v Žiline, 2004, ISBN 80-8070-192-X
- magazín BUSINESS WORLD: CRM na českom trhu, č.8/2002, str.5
- http://www.crm-forum.sk
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


