Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):44-49 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.7

Podpora predaja vybraných expresných doručovateľských spoločností

Miriam Močková
Katedra spojov, FPEDaS, ŽU v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

Uverejnené: September 30, 2006  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Močková, M. (2006). Podpora predaja vybraných expresných doručovateľských spoločností. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod1(2), 44-49. doi: 10.26552/pte.C.2006.2.7
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. BUREŠ, I.: Praktická škola marketingu. Reklama a techniky predaja. Genezis, Bratislava, ISBN 80-85220-21-0
  2. KOTLER, P.: Marketing Management. Victoria Publishing, Praha, 1991. ISBN 80-85605-08-2
  3. SCHULTZ, Don E.: Moderní reklama. Grada Publishing, Praha, 1995. ISBN 80-7169-062-7
  4. BUDJAČOVÁ, E.: Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku, Diplomová práca 8/2005, Katedra spojov, FPEDAS, Žilinská univerzita v Žiline
  5. LEMEŠ, M: Marketingová komunikácia spoločnosti DHL, Diplomová práca 40/2005, Katedra spojov, FPEDAS, Žilinská univerzita v Žiline
  6. Internetové stránky: www.dhl.sk, www.dhl.com, www.tnt.sk, www.ups.sk,www.ups.com

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.