Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):80-85 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.13
Význam segmentácie pri hodnotení kvality služby z pohľadu zákazníkov spoločnosti Slovak Telecom
- Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2006 Zobraziť citáciu
| ACS | AIP | APA | ASA | Harvard | Chicago | Chicago Notes | IEEE | ISO690 | MLA | NLM | Turabian | Vancouver |
Valovičová, S., & Vrábelová, L. (2006). Význam segmentácie pri hodnotení kvality služby z pohľadu zákazníkov spoločnosti Slovak Telecom. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 1(2), 80-85. doi: 10.26552/pte.C.2006.2.13
Referencie
- KLUČÁROVÁ, M.: Hodnotenie úrovne predajných procesov v sieti telekomunikačných operátorov, diplomová práca č. 28/2005
- KOTLER, P.: Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
- MICHALOVÁ, V.: Manažment a marketing v trhových službách. Bratislava: Sprint, 1999. 209s. ISBN 80-88848-53-9
- ANDĚL, J.: Matematická statistika. Praha: SNTL/Alfa, 1985. 352 s.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


