Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):15-24 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.3

Odbytové stratégie zamerané na marketingovú komunikáciu

Viera Frianová
Katedra manažmentu, Akadémia Ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika, Liptovský Mikuláš

Uverejnené: September 30, 2007  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Frianová, V. (2007). Odbytové stratégie zamerané na marketingovú komunikáciu. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod2(3), 15-24. doi: 10.26552/pte.C.2007.3.3
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. BELOVICKÝ, D.: Interné public ralations. Marketing magazine, č. 7-8/1999, ISSN 1211-7315
  2. BOVÉE, C. L. - THILL, J. V.: Marketing. USA: McGraw-Hill, 1992, ISBN 0-07-006734-1
  3. BRADBURY, A.: Jak úspěšně prezentovat a přesvědčiť. Praha: Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-424-9
  4. CLEMENTE, N. M.: Slovník marketingu. Brno: Computer Press, 2004, ISBN 80-251-0228-9
  5. ČIHOVSKÁ, V. - KITA, J.: Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov. Ekonomický časopis. č. 6/2005, ISSN 0013-3035
  6. ĎAĎO, J. - KIRÁĽOVÁ, A. - LESÁKOVÁ, Ľ.: Marketing v drobnom podnikaní. Bratislava: EU Bratislava, 1992, ISBN 80-225-0420-3
  7. FORET, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-811-2
  8. FOSTER, T.: Jak získat a udržet zákazníka. Praha: Computer Press, 2002, ISBN 80-7226-663-2
  9. HINGSTON, P.: Efektívny marketing. Bratislava: IKAR, 2002, ISBN 80-551-0399-2
  10. HORÁKOVÁ, I.: Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing, ISBN 80-85424-83-5
  11. HORŇÁK, P.: Abeceda reklamy. Bratislava: Grafosit s. r. o, 1997, ISBN 80-967701-7-9659.1
  12. HURST, B.: Encyklopedie komunikačních technik. Praha: Grada Publishing, 1994, ISBN 80-85424-40-1
  13. IŽARIK, Š. - FRIANOVÁ, V. a kol.: Základy marketingu. Liptovský Mikuláš: Vojenská akadémia, 2000, ISBN 80-8040-146-2
  14. KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003, ISBN 80-7261-082-1
  15. KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2004, ISBN 80-7261-010-4
  16. LESÁKOVÁ, D.: Nové trendy v marketingu tretieho tisícročia. Ekonomický časopis, č. 6/2001, ISSN 0013-3035
  17. MAJTÁN, Š. a kol.: Odbytová stratégia. Bratislava: Ekonóm, 1999, ISBN 80-225-1082-3
  18. MCCARTHY, J. E. - PERREAULT, W. D.: Basic marketing. Boston: IRWIN, 1990, ISBN 0-256-06865-8
  19. PELSMACKER, P. - GEUENS, M. - BERGH, J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0254-1
  20. POSPÍŠIL, P.: Efektivní public relations a media relations. Praha: Computer Press, 2002, ISBN 80-7226-823-6
  21. SMITH, P.: Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000, ISBN 80-7226-252-1
  22. ŠÍBL, D.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: Sprint, 2002, ISBN 80-89085-04-0
  23. ŽÁRY, I.: Public relations - komunikačná disciplína. Otázky žurnalistiky, č. 1-2/2001, ISSN 0322-7049

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.