Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):15-24 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.3
Odbytové stratégie zamerané na marketingovú komunikáciu
- Katedra manažmentu, Akadémia Ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika, Liptovský Mikuláš
Uverejnené: September 30, 2007 Zobraziť citáciu
Referencie
- BELOVICKÝ, D.: Interné public ralations. Marketing magazine, č. 7-8/1999, ISSN 1211-7315
- BOVÉE, C. L. - THILL, J. V.: Marketing. USA: McGraw-Hill, 1992, ISBN 0-07-006734-1
- BRADBURY, A.: Jak úspěšně prezentovat a přesvědčiť. Praha: Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-424-9
- CLEMENTE, N. M.: Slovník marketingu. Brno: Computer Press, 2004, ISBN 80-251-0228-9
- ČIHOVSKÁ, V. - KITA, J.: Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov. Ekonomický časopis. č. 6/2005, ISSN 0013-3035
- ĎAĎO, J. - KIRÁĽOVÁ, A. - LESÁKOVÁ, Ľ.: Marketing v drobnom podnikaní. Bratislava: EU Bratislava, 1992, ISBN 80-225-0420-3
- FORET, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-811-2
- FOSTER, T.: Jak získat a udržet zákazníka. Praha: Computer Press, 2002, ISBN 80-7226-663-2
- HINGSTON, P.: Efektívny marketing. Bratislava: IKAR, 2002, ISBN 80-551-0399-2
- HORÁKOVÁ, I.: Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing, ISBN 80-85424-83-5
- HORŇÁK, P.: Abeceda reklamy. Bratislava: Grafosit s. r. o, 1997, ISBN 80-967701-7-9659.1
- HURST, B.: Encyklopedie komunikačních technik. Praha: Grada Publishing, 1994, ISBN 80-85424-40-1
- IŽARIK, Š. - FRIANOVÁ, V. a kol.: Základy marketingu. Liptovský Mikuláš: Vojenská akadémia, 2000, ISBN 80-8040-146-2
- KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003, ISBN 80-7261-082-1
- KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2004, ISBN 80-7261-010-4
- LESÁKOVÁ, D.: Nové trendy v marketingu tretieho tisícročia. Ekonomický časopis, č. 6/2001, ISSN 0013-3035
- MAJTÁN, Š. a kol.: Odbytová stratégia. Bratislava: Ekonóm, 1999, ISBN 80-225-1082-3
- MCCARTHY, J. E. - PERREAULT, W. D.: Basic marketing. Boston: IRWIN, 1990, ISBN 0-256-06865-8
- PELSMACKER, P. - GEUENS, M. - BERGH, J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0254-1
- POSPÍŠIL, P.: Efektivní public relations a media relations. Praha: Computer Press, 2002, ISBN 80-7226-823-6
- SMITH, P.: Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000, ISBN 80-7226-252-1
- ŠÍBL, D.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: Sprint, 2002, ISBN 80-89085-04-0
- ŽÁRY, I.: Public relations - komunikačná disciplína. Otázky žurnalistiky, č. 1-2/2001, ISSN 0322-7049
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


