Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):68-74 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.11

Marketingový komunikačný mix ako súčasť podnikovej komunikácie

Jaroslava Vidová
Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, Katedra manažmentu a ekonomiky, Němcovej 32, 042 00 Košice

Uverejnené: September 30, 2007  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Vidová, J. (2007). Marketingový komunikačný mix ako súčasť podnikovej komunikácie. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod2(3), 68-74. doi: 10.26552/pte.C.2007.3.11
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. CSIKÓSOVÁ, A.: Priemyselný marketing. Košice : TU, 2005. ISBN 80-8073-416-X.
  2. CSIKÓSOVÁ, A.: Základy marketingu. Košice : Elfa, 2001. ISBN 80-88964-90-3.
  3. DE PELSMACKER, P.: Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0254-1.
  4. MIHOK, J. - VIDOVÁ, J.: Riadenie podniku v kríze. Košice : SjF TU v Košiciach, 2006. ISBN 80-8073-533-6.
  5. SZARKOVÁ, M.: Komunikácia v marketingu. Bratislava : Ekonóm, 2005. ISBN 80-225-2097-7.

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.