Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):68-74 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.11
Marketingový komunikačný mix ako súčasť podnikovej komunikácie
- Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, Katedra manažmentu a ekonomiky, Němcovej 32, 042 00 Košice
Uverejnené: September 30, 2007 Zobraziť citáciu
Referencie
- CSIKÓSOVÁ, A.: Priemyselný marketing. Košice : TU, 2005. ISBN 80-8073-416-X.
- CSIKÓSOVÁ, A.: Základy marketingu. Košice : Elfa, 2001. ISBN 80-88964-90-3.
- DE PELSMACKER, P.: Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0254-1.
- MIHOK, J. - VIDOVÁ, J.: Riadenie podniku v kríze. Košice : SjF TU v Košiciach, 2006. ISBN 80-8073-533-6.
- SZARKOVÁ, M.: Komunikácia v marketingu. Bratislava : Ekonóm, 2005. ISBN 80-225-2097-7.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


