Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(1):1-10 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.1.1

Digitalizace: nové výzvy a nové možnosti

Vladimír Bureš, Pavel Čech, Daniela Ponce
Katedra informačních technologií, Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové, Česká republika, Rokitanského 62, 500 11 Hradec Králové

Uverejnené: March 30, 2008  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Bureš, V., Čech, P., & Ponce, D. (2008). Digitalizace: nové výzvy a nové možnosti. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod3(1), 1-10. doi: 10.26552/pte.C.2008.1.1
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. Cardinal Systems: Cardinal Studio Professional 4, [online], http://www.cardinal.fi/studio/studio.html,[1.11.2007]
  2. CopperCore Runtime Engine, [online], http://coppercore.sourceforge.net/,[1.12.2007]
  3. Gagne, R.: The Conditions of Learning, 4th ed., Holt, Rinehart & Winston, New York, 1985
  4. Mikulecká, J.: Evaluace t-learningových lekcí, konference E-learning 2007, Hradec Králové, 2007
  5. MIT-xperts: iDesigner 1.1, [online], http://www.mit-xperts.com/products/,[1.12.2007]
  6. MOT Plus, [online], http://www.licef.teluq.uquebec.ca/eng/realisations/mot.htm,[1.12.2007]
  7. Olševičová, K., Rohrová, H.: Projekt ELU: pilotní lekce t-learningového kurzu, konference E-learning 2007, Hradec Králové, 2007
  8. RELOAD, [online], http://www.reload.ac.uk/,[1.12.2007]
  9. The ELU Consortium: Deliverable D2.1, ELU Technical Requirements and Guidelines for the iDTV Technologies, Paris, 2006
  10. The ELU Consortium: Deliverable D2.3, State of the Art - Learning using iDTV, Paris, 2006

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.