Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(1):11-17 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.1.2

Využitie marketingovej komunikácie pri napĺňaní odbytovej stratégie podniku

Viera Frianová
Katedra manažmentu, Akadémia Ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika, Liptovský Mikuláš

Uverejnené: March 30, 2008  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Frianová, V. (2008). Využitie marketingovej komunikácie pri napĺňaní odbytovej stratégie podniku. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod3(1), 11-17. doi: 10.26552/pte.C.2008.1.2
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. CLEMENTE, N. M.: Slovník marketingu. Brno: Computer Press, 2004, ISBN 80-251-0228-9
  2. ČIHOVSKÁ, V. - KITA, J.: Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov. Ekonomický časopis. č. 6/2005, ISSN 0013-3035
  3. ĎAĎO, J. - KIRÁĽOVÁ, A. - LESÁKOVÁ, Ľ.: Marketing v drobnom podnikaní. Bratislava: EU Bratislava, 1992, ISBN 80-225-0420-3
  4. FORET, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-811-2
  5. FREY, P.: Marketingová komunikace. Praha: Management Press, 2005, ISBN 80-7261-129-1
  6. HURSTOVÁ, B.: Encyklopedie komunikačních technik. Praha: Grada Publishing, 1994, ISBN 80-85424-40-1
  7. IŽARIK, Š. - FRIANOVÁ, V. a kol.: Základy marketingu. Liptovský Mikuláš: Vojenská akadémia, 2000, ISBN 80-8040-146-2
  8. KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003, ISBN 80-7261-082-1
  9. KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2004, ISBN 80-7261-010-4
  10. KUPKOVIČ, M. a kol.: Podnikové hospodárstvo. Bratislava: Sprint vfra, 2002, ISBN 80-88848-93-8
  11. KURTIŠ, P.: Základné optimalizačné metódy v enviromentálne orientovanej logistike. Bratislava: STU v Bratislave, 2001
  12. MAJTÁN, Š. a kol.: Odbytová stratégia. Bratislava: Ekonóm, 1999, ISBN 80-225-1082-3
  13. MARKOVÁ, V. - LONGAUEROVÁ, A. - ŠULAJOVÁ, I.: Podnikovohospodárska náuka. Bratislava: Edičné stredisko Vysoká škola ekonomická v Bratislave, 1992, ISBN 80-225-0381-9
  14. MCCARTHY, J. E. - PERREAULT, W. D.: Basic marketing. Boston: IRWIN, 1990, ISBN 0-256-06865-8
  15. MCCARTHY, J. E. - PERREAULT, W. D.: Základy marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1995, ISBN 80-85605-29-5
  16. PELSMACKER, P. - GEUENS, M. - BERGH, J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0254-1
  17. SEDLÁK, M. a kol.: Podnikové hospodárstvo. Bratislava: Alfa, 1992, ISBN 80-05-01108-3
  18. SMITH, P.: Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000, ISBN 80-7226-252-1
  19. ŠÍBL, D.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: Sprint, 2002, ISBN 80-89085-04-0
  20. ŽÁRY, I.: Public relations - komunikačná disciplína. Otázky žurnalistiky, č. 1-2/2001, ISSN 0322-7049

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.