Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(1):11-17 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.1.2
Využitie marketingovej komunikácie pri napĺňaní odbytovej stratégie podniku
- Katedra manažmentu, Akadémia Ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika, Liptovský Mikuláš
Uverejnené: March 30, 2008 Zobraziť citáciu
Referencie
- CLEMENTE, N. M.: Slovník marketingu. Brno: Computer Press, 2004, ISBN 80-251-0228-9
- ČIHOVSKÁ, V. - KITA, J.: Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov. Ekonomický časopis. č. 6/2005, ISSN 0013-3035
- ĎAĎO, J. - KIRÁĽOVÁ, A. - LESÁKOVÁ, Ľ.: Marketing v drobnom podnikaní. Bratislava: EU Bratislava, 1992, ISBN 80-225-0420-3
- FORET, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-811-2
- FREY, P.: Marketingová komunikace. Praha: Management Press, 2005, ISBN 80-7261-129-1
- HURSTOVÁ, B.: Encyklopedie komunikačních technik. Praha: Grada Publishing, 1994, ISBN 80-85424-40-1
- IŽARIK, Š. - FRIANOVÁ, V. a kol.: Základy marketingu. Liptovský Mikuláš: Vojenská akadémia, 2000, ISBN 80-8040-146-2
- KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003, ISBN 80-7261-082-1
- KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2004, ISBN 80-7261-010-4
- KUPKOVIČ, M. a kol.: Podnikové hospodárstvo. Bratislava: Sprint vfra, 2002, ISBN 80-88848-93-8
- KURTIŠ, P.: Základné optimalizačné metódy v enviromentálne orientovanej logistike. Bratislava: STU v Bratislave, 2001
- MAJTÁN, Š. a kol.: Odbytová stratégia. Bratislava: Ekonóm, 1999, ISBN 80-225-1082-3
- MARKOVÁ, V. - LONGAUEROVÁ, A. - ŠULAJOVÁ, I.: Podnikovohospodárska náuka. Bratislava: Edičné stredisko Vysoká škola ekonomická v Bratislave, 1992, ISBN 80-225-0381-9
- MCCARTHY, J. E. - PERREAULT, W. D.: Basic marketing. Boston: IRWIN, 1990, ISBN 0-256-06865-8
- MCCARTHY, J. E. - PERREAULT, W. D.: Základy marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1995, ISBN 80-85605-29-5
- PELSMACKER, P. - GEUENS, M. - BERGH, J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0254-1
- SEDLÁK, M. a kol.: Podnikové hospodárstvo. Bratislava: Alfa, 1992, ISBN 80-05-01108-3
- SMITH, P.: Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000, ISBN 80-7226-252-1
- ŠÍBL, D.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: Sprint, 2002, ISBN 80-89085-04-0
- ŽÁRY, I.: Public relations - komunikačná disciplína. Otázky žurnalistiky, č. 1-2/2001, ISSN 0322-7049
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


