Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(2):52-58 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.2.9

Význam segmentácie pri formovaní stratégie banky

Mariana Strenitzerová1, Martina Žureková2
1 Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
2 Dexia banka Slovensko a.s., Žilina

Uverejnené: September 30, 2008  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Strenitzerová, M., & Žureková, M. (2008). Význam segmentácie pri formovaní stratégie banky. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod3(2), 52-58. doi: 10.26552/pte.C.2008.2.9
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. MATEIDES, A. - ĎAĎO, J.,: Služby, EPOS, Bratislava, 2002, ISBN 80-8057-224-0
  2. KORAUŠ, A.: Marketing v bankovníctve a poisťovníctve. SPRINT Bratislava, 2000, ISBN 80-88848-52-0
  3. JANKALOVÁ, M.: Komplexné hodnotenie podniku. In: Štofková, J. et al.: Manažment podniku. Žilina: EDIS, 2007, s. 131-153.

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.