Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(3):1-7 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.3.1
Kundenzufriedenheit durch Qualitätsmanagementsysteme
- 1 FIDUCIA, Regionaldirektion Südwest, Karlsruhe, NSR
- 2 University of Zilina, Department of Communications, FPEDAS
Uverejnené: September 30, 2008 Zobraziť citáciu
Referencie
- KAMISKE, G. F.; BRAUER, J.-P.: Qualitätsmanagement von A bis Z, Carl Hanser Verlag München Wien 2006, S. 210, ISBN 3-446-40284-5
- QZ Qualität und Zuverlässigkeit: Qualität und Kunden entscheiden über Geschäftserfolg, in QZ Jahrgang 53, Nr. 2, Carl Hanser Verlag, München 2008, S. 76
- KETTING, M.: Geschichte des Qualitätsmanagements, in Masing, W. (Hrsg.), Handbuch Qualitätsmanagement, Carl Hanser Verlag München Wien 1999, S. 26 ff, ISBN 3-446-19397-9
- SEGHEZZI, H. D.: Integriertes Qualitätsmanagement, Carl Hanser Verlag München Wien 2003, S. 180, ISBN 3-446-22005-4
- WACK, PETER: QM im Land des Lächelns, QZ Jahrgang 46, Nr. 3, Carl Hanser Verlag München 2001, S. 280 ff
- ISO: The ISO Survey 2006, in ISO News and media - News - 2007, Ref.: 1089, 23.11.2007, http://www.iso.org/iso/pressrelease.htm?refid=Ref1089
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


