Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(4):17-21 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.4.4
Smerovanie k znalostnému manažmentu
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2008 Zobraziť citáciu
Referencie
- KOKAVCOVÁ, D: Knižnica - roč. 7, č. 6 - 7 (2006)
- DRUCKER, P. Věk diskontinuity. Praha : Management Press, 2002.
- BREZINA L. Manažment vedomostí: realita za marketingovými sloganmi. Bratislava Trend. Info-trendy, č. 4/1999
- DRUCKER, P.: Výzvy managementu pro 21. století. Praha:Management Press, 2000
- TRUNECEK, J.: Znalosti v roce 2001. Moderní řízení č. 11/2001 s.39-43
- VEBER, J.: Management: Základy, prosperita, globalizace. Management-Press Praha. 1998
- ŠTOFKOVÁ, J. a kol.: Manažment podniku, EDIS, Žilinská univerzita v Žiline 2007, ISBN: 978-8070-713-2
- www.decide-guide.com
- ZAJAC-VANKA, P.: Znalostný manažment - kľúč k úspechu, Internetové vydanie týždenníka Slovo, č. 24, 2001
- www.mtf.stuba.sk
- modernirizeni.ihned.cz
- www.ictnews.sk
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


