Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(1):34-39 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.1.5
Vývoj komunikácie v závislosti od životného cyklu podnikovej krízy
- Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, Katedra manažmentu a ekonomiky, Němcovej 32, 042 00 Košice
Uverejnené: March 30, 2009 Zobraziť citáciu
Referencie
- EPSTEIN, M. J.: Communicating with Stakeholders in a Crisis. In: www.fei.org, 10/2003, s. 23-25.
Prejsť k pôvodnému zdroju... - JAHNÁTEK, Ľ. - VIDOVÁ, J. - MIHOK, J.: Crisis Communications and Communication in Crisis. In: Acta Avionica, Košice 2007, roč. IX/2007 č. 13, s. 73-78. ISSN 1335-9479.
- MIHOK, J. - VIDOVÁ, J.: Riadenie podniku v kríze. SjF TU v Košiciach, Košice 2006, s. 246. ISBN 80-8073-533-6.
- STROTHER, J. B.: Crisis Communication Put to the Test: The Case of Two Airlines on 9/11. In: IEEE Transactions on Professional Communication, 4/2004, s. 290-300.
Prejsť k pôvodnému zdroju... - VIDOVÁ, J.: Životný cyklus podnikovej krízy. In: 5. medzinárodná konferencia, Priemyslené inžinierstvo '07, Tu v Kočiciach, FEI, KEMaPI, Nový Smokovec, Vysoké Tatry, 2007, ISBN 978-80-8073-895-2, s. 209-218.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


