Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):62-71 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.13

Nové smery v meraní firemnej výkonnosti

Mariana Strenitzerová
Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

Uverejnené: September 30, 2009  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Strenitzerová, M. (2009). Nové smery v meraní firemnej výkonnosti. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod4(2), 62-71. doi: 10.26552/pte.C.2009.2.13
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. ARMSTRONG, M.: Personální management, Grada Publishing, Praha, 1999, 968 str., ISBN 80-7169-614-5
  2. DOLEŽAL, A.: Balanced Scorecard a zvyšování výkonnosti, Moderní řízení, 9/2008, ISSN 0026-8720
  3. STRENITZEROVÁ, M., PONIŠČIAKOVÁ, O.: Diagnostika a manažment procesov v riadení ľudských zdrojov, EDIS, Žilina, 2006, 135 str., ISBN 80-8070-579-8
  4. STÝBLO, J.: Výkonnost firem, Moderní řízení, 11/2008, ISSN 0026-8720
  5. WAGNEROVÁ, I.: Hodnocení a řízení výkonnosti, Grada Publishing, Praha, 2008, 128 str., ISBN 978-80-247-2361-7

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.