Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(3):46-54 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.3.8
Meranie spokojnosti zákazníkov a ich preferencií so zameraním na poštové a telekomunikačné služby v okrese Kysucké Nové Mesto
- FPEDAS, ŽU v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovensko
Príspevok je zameraný na meranie spokojnosti zákazníkov a ich preferencií na poštové a telekomunikačné služby v okrese Kysucké Nové Mesto, ako aj na vyhodnotenie spokojnosti respondentov s produktmi tohto trhu. Prieskum sa realizoval vo vymedzenom podnikateľskom prostredí, ktoré tvorili Malé a stredné podniky (MSP) v okrese Kysucké Nové Mesto.
Kľúčové slová: prieskum trhu, spokojnosť, zákazník, poštové služby, telekomunikačné služby, malé a stredné podniky
Uverejnené: September 30, 2009 Zobraziť citáciu
| ACS | AIP | APA | ASA | Harvard | Chicago | Chicago Notes | IEEE | ISO690 | MLA | NLM | Turabian | Vancouver |
Referencie
- Interný materiál Štatistického úradu Slovenskej republiky v Žiline, 2009.
- Nová definícia malých a stredných podnikov. [online]. [s.a.]. [Citované 2009-02-19]. Dostupné na:
- Diplomové práce obhájené na Katedre spojov, ŽU v Žiline, 2009
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


