Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):71-76 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.10
Aplikácia internetu a mobilných technológii v marketingovej stratégii podniku
- 1 Žilinská univerzita, fakulta PEDAS, katedra spojov, vedúci oddelenia Elektronických komunikácií a služieb
- 2 Žilinská univerzita, fakulta PEDAS, katedra spojov
Uverejnené: September 30, 2010 Zobraziť citáciu
Referencie
- TRUCHLA L., Aplikácia internetu a mobilných technológií v marketingovej stratégii podniku, diplomová práca, Žilinská univerzita, KS 2007/08
- KOTLER, P.: Marketing manažment. Victoria Publishing, Praha, 1998. ISBN 28-39386-246-3.
- NÍZKA, H.: Priamy marketing. IURA EDITION, Bratislava, 2002, ISBN 80-89047-38-6.
- MADLEŇÁK, R.: Elektronický obchod. Žilinská univerzita v Žiline, Žilina, 2004. ISBN 80-8070-192-X.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


