Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):24-31 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.4

Akceptácia internetovej reklamy z pohľadu vybraných segmentov

Radovan Madleňák
Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika

Uverejnené: March 30, 2011  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Madleňák, R. (2011). Akceptácia internetovej reklamy z pohľadu vybraných segmentov. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod6(1), 24-31. doi: 10.26552/pte.C.2011.1.4
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. ČOREJOVÁ, T., ROSTÁŠOVÁ, M., CHRENKOVÁ, A.: Market planning in the market economy, In: Visnyk Chmeľnyckoho nacionaľnoho universytetu : naukovyj žurnal. Ekonomični nauky Tom 2. - 4 (2010), s. 29-32.
  2. ČOREJOVÁ, T.: Rozvoj informačno-komunikačnej infraštruktúry v regiónoch SR, In: Hradecké ekonomické dny 2008: Strategie rozvoje regionů a států : Hradec Králové 5. a 6. února 2008. - Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. - ISBN 978-80-7041-202-2.
  3. ŠVEC, M.: Dopad hospodárskej krízy na akceptáciu internetovej reklamy zákazníkmi, diplomová práca, Katedra spojov, ŽU Žilina, 2010
  4. KREMEŇOVÁ, I., FABUŠ, J.: Aplikácie marketingových informačných systémov v podnikoch, In: MARVI Marketing vzdelávacích inštitúcií : 2. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie: Žilina 21. a 22. október 2010 : zborník prednášok a príspevkov. - Žilina : Žilinská univerzita, 2010. - ISBN 978-80-554-0262-8. - S. 90-93.
  5. MADLEŇÁKOVÁ, L., MAJERČÁKOVÁ, M: Legislatíva v poštových službách a elektronických komunikáciách - 1. vyd. - Žilina : Žilinská univerzita v Žilina, 2007. - ISBN 978-80-8070-789-7.
  6. MADLEŇÁKOVÁ, L.: Hodnotenie postavenia telekomunikačných operátorov, In: Doprava a spoje: internetový časopis. - ISSN 1336-7676. - Č. 1 (2007), 8 s
  7. ŠTOFKOVÁ, J.: Manažment podniku, EDIS vydavateľstvo ŽU, Žilina, 2007, ISBN 978-8070-713-2
  8. VACULÍK, J.: História a vývojové trendy v oblasti elektronických komunikácií, In: Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod - ISSN 1336-8281. - Roč. 5, č. 3 (2010), s. 35-39. Prejsť k pôvodnému zdroju...

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.