Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2013, 8(2):92-95 | DOI: 10.26552/pte.C.2013.2.12

Niektoré aspekty konkurencieschopnosti podnikov

Katarína Štofková
Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

Uverejnené: September 30, 2013  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Štofková, K. (2013). Niektoré aspekty konkurencieschopnosti podnikov. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod8(2), 92-95. doi: 10.26552/pte.C.2013.2.12
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. PAVELKOVÁ, D., KNÁPKOVÁ, A.: Výkonnost podniku z pohledu finančního manažéra. Praha: Linde 2009, 333 s. ISBN 80-86131-63-7
  2. PITRA, Z.: Zvyšování podnikatelské výkonnosti firmy. Ekopress, Praha 2001, ISBN 80-86119-64-5
  3. SLÁVIK, Š.: Strategický manažment. SPRINT, Bratislava, 2005, ISBN: 80-89085-49-0
  4. ŠRÉDL, K. 2001. Vyjadrovanie podnikovej konkurencieschopnosti pomocou súhrnnej analýzy trhu a jeho efektívnosti. In: Zborník vedeckých prác z medzinárodných vedeckých dní. Nitra: SPU. 2001. s. 487-490 ISBN 80-7137-867-4
  5. ŠTOFKOVÁ, J. a kol.: Manažment podniku. ŽU - EDIS, Žilina 2011, 393 s. ISBN: 978-8070-713-2
  6. ŠTOFKOVÁ, J. a kol.: Financie a finančné riadenie. ŽU - EDIS, Žilina 2012, 280 s. ISBN: 978-80-554-0484-4
  7. VEBER, J. a kol.: Manažment. Praha: Manažment Presss, 2001, 700 s. ISBN 80-7261-029-5

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.