Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2015, 10(2):9-15 | DOI: 10.26552/pte.C.2015.2.2
Vnímanie jednotlivých nástrojov podpory predaja na internete z hľadiska zákazníkov
- ŽU v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, FPEDAS, Katedra spojov
The article is dedicated to the issue of sales promotion on the Internet, as one tool of marketing communication mix. The paper contains the results of surveys aimed at implementation of various tools of sales promotion at home and abroad.
Kľúčové slová: marketing, internet marketing, sales promotion, e-shop
Uverejnené: September 30, 2015 Zobraziť citáciu
Referencie
- JANOUCH, V.: Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
- blog.crazyegg.com [online]. [cit. 6.4.2015]. Dostupné na internete:
- digitalmag.sk [online]. [cit. 7.2.2015]. Dostupné na internete:
- KLUVANEC, P.: Návrh odporúčaní pre zefektívnenie nástrojov podpory predaja na internete, vybraného elektronického obchodu [Diplomová práca]. Žilinská univerzita v Žiline. Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov; Katedra spojov. 2015. Ev. č.: 28330420152048.
- Dorčák, P. eMarketing - Ako osloviť zákazníka na internete. 1. vyd. Bratislava: EZO.sk, 2013. 180 s. ISBN 978-80-970564-4-5.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


