Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2015, 10(2):25-30 | DOI: 10.26552/pte.C.2015.2.4

Mapovanie podnikových procesov v poštovom podniku

Martina Kováčiková1, Lenka Kováčová2
1 Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
2 študent Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

The paper deals with the issue of process management, specifically focuses on the demonstration of processing the processes to the path diagrams. In the article, there is described through the path diagram process of recieving complaints and also there are proposed improvements of the process by creating a single Web Form for filing and automatic registration of complaints in the enterprise system of recorded complaints

Kľúčové slová: Process, Process Mapping, Improvement of business processes

Uverejnené: September 30, 2015  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Kováčiková, M., & Kováčová, L. (2015). Mapovanie podnikových procesov v poštovom podniku. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod10(2), 25-30. doi: 10.26552/pte.C.2015.2.4
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. KOVÁĆOVÁ, L.: Procesný manažment v poštovom podniku, diplomová práca, Žilinská univerzita v Žiline 2015, vedúci práce: Kováčiková Martina
  2. Mateides, A. Manažérstvo kvality. Bratislava: Epos,2006. 281 s. ISBN 8080576564.
  3. Slovenská pošta. [online.]. [cit. 2015-02-01]. Dostupné na internete:< http://www.posta.sk/informacie/historia-spolocnosti>.
  4. ŘEPA, V. Procesně řizená organizace. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. 304 s. ISBN 978-80-247-4128-4.
  5. ŘEPA, V. Podnikové procesy. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 288 s. ISBN 978-80-247-2252-8.
  6. SVOZILOVÁ, A. Zlepšovaní podnikových procesu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. 232 s. ISBN 978-80-247-3938-0.
  7. VEBER, J. a kol. Management - základy, prosperita, globalizace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2007. 700 s. ISBN 80-7261-029-5.
  8. HORVATH, J.: Procesné riadenie spoločnosti a moderné nástroje na zefektívnenie procesov [online.]. [cit. 2015-10.10]. Dostupné na internete:< http://www.efocus.sk/images/archiv/file_1051_0.pdf >.

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.