Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2017, 12(1):10-19 | DOI: 10.26552/pte.C.2017.1.2

Ponuka a dopyt po Instant messagingu generácie Y

Adriana Glončáková, Emília Madudová1
1 Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina

The number of active instant messaging users shows the success of the medium and in the short period it has been available to the public. Especially among teenagers, instant messaging has become one of the most important communication means. The goal of the research is to find out, what are the reasons of using instant nowadays and how the using of instant messaging influence the consumer behaviour, communication habits and social inclusion.

Kľúčové slová: Demand, Supply, Instant Messaging

Uverejnené: March 30, 2017  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Glončáková, A., & Madudová, E. (2017). Ponuka a dopyt po Instant messagingu generácie Y. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod12(1), 10-19. doi: 10.26552/pte.C.2017.1.2
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. ROUSE, M.: Instant messaging (IM or IM-ing or AIM). 2008. [online]. TechTarget, 2008. [cit. 2017-04-17]. Dostupné na internete:
  2. Komunikácia na internete. 2016. [online]. [cit. 2017-04-04]. Dostupné na internete:
  3. MADLENAK, R., MADLENAKOVA, L.: The Differences in Online Advertising Acceptance in China and Slovakia. In: Proceedings of the 2015 International Conference on management Engineering and Management innovation. China, Peoples R China, 2015, 45-49 str. Prejsť k pôvodnému zdroju...
  4. Obľúbenosť chatovania vo svete narastá. 2015. [online]. TNS, 2015. [cit. 2017-04-06]. Dostupné na internete:
  5. CLIFFORD, C. Top 10 Apps for Instant Messaging. 2013. [online]. Entrepreneur, 2013. [cit. 2017-04-16]. Dostupné na internete:
  6. KVASNICOVA, T., KREMENOVA, I., FABUS, J.: From an analysis of e-services definitions and classifications to the proposal of new e-service classification, In: Procedia Economics and Finance, ELSIEVER: Amsterdam, 2015, 192-196 str. Prejsť k pôvodnému zdroju...
  7. TENGLER, J., KOLAROVSZKI, P., KOLAROVSZKA, Z.: Identification and Localization of Transport Units for Selected Company, In: Procedia Engineering, ELSEVIER, Amsterdam, 2017, 491-500 str. Prejsť k pôvodnému zdroju...
  8. SIMILAR: Web. [online].[2017-03-29]. Dostupné na internete
  9. TREZOVÁ, L.:Generácia X vs Y. Alebo akí sú tí dnešní mladí dospelí v porovnaní s nami - generáciou X?. 2015. [online]. Linkedin, 2015. [cit. 2017-04-16]. Dostupné na internete: https://www.linkedin.com/pulse/gener%C3%A1cia-x-vs-y-alebo-kto-s%C3%BA-t%C3%AD-dne%C5%A1n%C3%AD-mlad%C3%AD-dospel%C3%AD-lucia-trezova

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.