Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2017, 12(1):27-34 | DOI: 10.26552/pte.C.2017.1.4

Hodnotiace kritéria elektronických obchodov z pohľadu ochrany spotrebiteľa

Margita Majerčáková
Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika

E-Commerce is the object of attention for all of the important regional and global organisations. Consumers of the commercial transactions, must have guaranteed security and trustworthiness of the executed transactions. Increase in the trustworthiness in the e-commerce, increases number of the customers, who use this form of shopping.

Kľúčové slová: Consumer, e-commerce, confidence, research

Uverejnené: March 30, 2017  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Majerčáková, M. (2017). Hodnotiace kritéria elektronických obchodov z pohľadu ochrany spotrebiteľa. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod12(1), 27-34. doi: 10.26552/pte.C.2017.1.4
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. HALAGAČKOVÁ, K: Návrh možnosti ochrany spotrebiteľa na trhu elektronického obchodu [magisterská_inžinierska práca] /; Škol. Margita Majerčáková. - Katedra spojov Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina; 2016. - 108 s.
  2. e-trusted stores[online]. [cit.2017-03-06]. Dostupné na internete:
  3. Google Certified Shops Program Terms of Service[online]. [cit.2017-03-06]. Dostupné na internete:
  4. Google trusted stores[online]. [cit.2016-03-06]. Dostupné na internete:
  5. s@fer-shopping - More trast and an increase in online profits with approved quality and safety[online]. [cit.2016-03-06]. Dostupné na internete:
  6. SAEC tlačové správy. [online]. [cit.2016-03-06]. Dostupné na internete:
  7. nakupujbezpecne.sk - certifikácia e-shopov v SR. [online]. [cit.2016-03-06]. Dostupné na internete:
  8. MADLEŇÁK, R., MADLEŇÁKOVÁ, L.: The global impact of e-marketing strategies on SME in the segment of touristic services. In: Globalization and its socio-economic consequences, 16th International scientific conference proceedings, pts I-V, p. 1235-1243, Rajecké Teplice, 2016
  9. Certifikát spokojného spotrebiteľa[online]. [cit.2016-03-06]. Dostupné na internete:
  10. Pečať kvality[online]. [cit.2016-03-06]. Dostupné na internete:
  11. AIMmonitor Team. 2015. Report návštevnosti AIMmonitor február 2015. [online].[cit.2016-03-06]. Dostupné na internete
  12. Saec & Mediaresearch Slovakia. 2013. Tlačová správa Saec & Mediaresearch Slovakia. [online]. [cit.2016-03-06]. Dostupné na internete
  13. Nielsen Admosphere Slovakia. 2014. TS V nákupných košíkoch elektronických obchodov najčastejšie končí oblečenie a obuv, ktoré najviac nakupujú ženy. [online]. [cit.2016-03-06]. Dostupné na internete:

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.