Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2017, 12(2):18-23 | DOI: 10.26552/pte.C.2017.2.3

Online marketing knižnično-informačných služieb

Lucia Možuchová
Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

The paper focuses on online marketing of library and information services. This paper analyzes the application of selected online marketing tools within three university libraries. The aim of the paper is to compare the application of selected online marketing activities of selected university libraries. The comparison showed a brief proposal on how to extend the currently applied online marketing tools in the online marketing communication of the University Library of the University of Žilina.

Kľúčové slová: online marketing, online marketing tools, social media, university library, library and information services

Uverejnené: September 30, 2017  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Možuchová, L. (2017). Online marketing knižnično-informačných služieb. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod12(2), 18-23. doi: 10.26552/pte.C.2017.2.3
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. JANOUCH, Viktor. 2014 Marketing na internetu. 1. Vyd. Brno: Computer press, 2016, 17 s. ISBN 978-80-251-4311-7
  2. KATUŠČÁK, D., MATTHAEIDESOVÁ, M., NOVÁKOVÁ, M. Informačná výchova: Terminologický a výkladový slovník, odbor knižničná a informačná veda. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1998. 375 s. 6. zväzok edície. ISBN 80-08-02818-1
  3. Marketing knižnično informačných služieb [online] [cit. 2017-09-07] Dostupné na internete
  4. LUSTED, Marcia Amidon. Social Networking: MySpace, Facebook & Twitter. Minnesota : ABDO Publishing Company, 2011. 112 s. ISBN: 978-1-61714-811-8.
  5. Pracovné pozície v online marketingu. [online]. [cit. 2017-09-07]. Dostupné na internete:
  6. BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. ISBN: 978-80-251-3320-0.
  7. MOJTO, Z. a kol. Cookbook - všetko, čo marketér potrebuje vedieť o Facebooku. Bratislava: Webcreator, 2011. 74 s.
  8. ZEMENČÍK, M. Online marketing knižnično-informačných služieb. Bakalárska práca. Žilina. 2017. 28330420171094

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.