Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2019, 14(1):26-32 | DOI: 10.26552/pte.C.2019.1.4

Integrované obslužné miesto občana ako inovácia v oblasti rozvoja podnikania z pohľadu spokojnosti zákazníkov

Miriam Olšiaková, Erika Loučanová1, Simona Hešková
1 Technická univerzita vo Zvolene, Masaryka 24, 960 53 Zvolen

The paper focuses on evaluating the satisfaction of customers with an Integrated service point provided by the Slovak Post as an innovation in the area of business development offering the access to electronic services of the state in one assisted place. The primary method was questioning. Based on our findings, we can see the positive acceptance of this market innovation by customers and high satisfaction with provided service.

Kľúčové slová: Innovation, Integrated Service Point, Survey, Customer Satisfaction

Uverejnené: March 30, 2019  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Olšiaková, M., Loučanová, E., & Hešková, S. (2019). Integrované obslužné miesto občana ako inovácia v oblasti rozvoja podnikania z pohľadu spokojnosti zákazníkov. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod14(1), 26-32. doi: 10.26552/pte.C.2019.1.4
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. KOUDELKA, J.: Spotřební chování a marketing. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1997. 192 s. ISBN 80-7169-372-3
  2. ĎAĎO, J., MATEIDES, A.: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania, 2. diel - metódy, EPOS, Bratislava, 2000, 255 str., ISBN 80-8057-224-0
  3. BIRNEROVÁ, E. A KOL.: Metodika stanovenia indexu spokojnosti zákazníka vo verejnej osobnej doprave, projekt VEGA 1/049/03, ŽU v Žiline, F PEDAS
  4. KOTLER, P., KELLER, K.L.: Marketing management. 12.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5
  5. PONDELOVÁ, S.: Slovenská pošta druhýkrát za sebou postúpila medzi svetovú elitu. [online]. Tlačová správa [cit. 05. 01. 2019]. Dostupné na internete: https://www.posta.sk/subory/38048/ts-slovenska-posta-druhykrat-za-sebou-postupila-medzi-svet-elitu.pdf
  6. POŠTA: Obchodné podmienky poskytovania služieb integrovaných obslužných miest. [online]. [cit.05.03.2018]. Dostupné na internete
  7. HEŠKOVÁ, S.: Marketingový prieskum spokojnosti s vybranou službou: diplomová práca. Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene. 2018. 77 s.
  8. OLŠIAKOVÁ, M, HEŠKOVÁ, S.: Databáza údajov a ich matematicko-štatistické vyhodnotenie, 2018.
  9. STRAKA M.: Logistika distribúcie, Ako efektívne dostať výrobok na trh, 1. vyd., Bratislava, EPOS 2013, 400 s., ISBN 978-80-562-0015-5.
  10. ŠTOFKOVÁ, K.: Konkurencieschopnosť podnikov v podmienkach európskej integrácie a globalizácie. In: Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod [elektronický zdroj] : elektronický vedecký časopis zameraný na problematiku poštových a telekomunikačných podnikov a oblasť elektronického obchodovania. - ISSN 1336-8281. - 2013. - Roč. 8, č. 1 (2013), online, s. 71-74 Prejsť k pôvodnému zdroju...
  11. VRÁBLIKOVÁ, M., LOUČANOVÁ, E.: Aplikácia benchmarkingu vo vybranom drevospracujúcom podniku. In Ekonomické spektrum, č. 2, 2017. ISSN 1336-9105.

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.