Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):80-85 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.13

Význam segmentácie pri hodnotení kvality služby z pohľadu zákazníkov spoločnosti Slovak Telecom

Stanislava Valovičová, Lucia Vrábelová
Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

Uverejnené: September 30, 2006  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Valovičová, S., & Vrábelová, L. (2006). Význam segmentácie pri hodnotení kvality služby z pohľadu zákazníkov spoločnosti Slovak Telecom. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod1(2), 80-85. doi: 10.26552/pte.C.2006.2.13
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. KLUČÁROVÁ, M.: Hodnotenie úrovne predajných procesov v sieti telekomunikačných operátorov, diplomová práca č. 28/2005
  2. KOTLER, P.: Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
  3. MICHALOVÁ, V.: Manažment a marketing v trhových službách. Bratislava: Sprint, 1999. 209s. ISBN 80-88848-53-9
  4. ANDĚL, J.: Matematická statistika. Praha: SNTL/Alfa, 1985. 352 s.

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.