Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):25-31 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.4
CRM procesy a možnosti ich informatizácie
- Katedra manažérskych teórií, Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská Univerzita, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2007 Zobraziť citáciu
Referencie
- DUDINSKÁ, E., NOVOTNÁ, Ľ., DROPPA, M. 2006. Riadenie vzťahov so zákazníkmi v globálnej ekonomike. Prešov: Vydavateľstvo Michala Vaška, 2006..
- STORBACKA, K., LEHTINEN, JR. 2001. Řízení vztahů se zákazníky (Customer relationship Management). Praha: Grada, 2001.
- DOHNAL, J. 2002. Řízení vztahů se zákazníky. Procesy, pracovníci, technológie. Praha: Grada, 2002.
- LACKO, Ľ. 2006. CRM Proces na rozhraní technológií a psychológie. In Infoware. ISSN 1335-4787, 2006, číslo 6, s. 28-29.
Prejsť k pôvodnému zdroju... - VOJTECHOVSKÝ, J. CRM systémy - všeobecný pohľad. Dostupné na internete: http://vojtechovsky.blog.sme.sk/c/63746/CRM-systemy-vseobecny-pohlad.html
- MAJERČÁK, D. 2005. Architektúra informačných systémov procesného portálu pre prepravu a logistiku. Dostupné na internete: http://www.ikaros.cz/node/2038
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


