Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(2):8-15 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.2.2

Osobitosti marketingovej komunikácie v podnikoch služieb

Viera Frianová
Katedra manažmentu, Akadémia ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika, Liptovský Mikuláš

Uverejnené: September 30, 2008  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Frianová, V. (2008). Osobitosti marketingovej komunikácie v podnikoch služieb. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod3(2), 8-15. doi: 10.26552/pte.C.2008.2.2
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. KOTLER, P.: Marketing management. Prentice Hall: Pearson 2006, ISBN 0-13-145757-8
  2. MATEIDES, A. - ĎAĎO, J.: Služby. Bratislava: Miroslav Mračko 2002, ISBN 80-8057-452-9
  3. ĎAĎO, J. - PETROVIČOVÁ, J. - KOSTKOVÁ, M.: Marketing služieb. Bratislava: Epos 2006, ISBN 80-8057-662-9-296
  4. MAJTÁN, Š. a kol.: Odbytová stratégia. Bratislava: Ekonóm 2007, ISBN 978-80-225-2252-6
  5. JANEČKOVÁ, L. - VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služieb. Praha: Grada Publishing 2000, ISBN 80-7169-995-0
  6. PAYNE, A.: Marketing služeb. Praha: Grada Publishing 1996, ISBN 80-7169-276-X
  7. STAFFORD, M. R.: Promotion of services: Journal of Services Marketing, 16, 2002, Nr. 5, ISSN 0887-6045
  8. KITA, J.: Marketing. Bratislava: Ekonóm 2000, ISBN 80-887-1570-9
  9. PAULIČKOVÁ, A. - PAULIČKOVÁ, R.: Spolupráca verejného a súkromného sektora na trhu cestovného ruchu v Slovenskej republike. In: Zborník z medzinárodnej konferencie "New Members - New Challenges for the European Regional Development Policy". Nový Smokovec, s. 278-284, ISBN 80-225-2060-8
  10. STASZEWSKA, J.: Zdokonaľovanie propagácie balíkov služieb v cestovnom ruchu. Ekonomická revue cestovného ruchu, 4, 2007, č. 2, s. 103-107, ISSN 0139-8660
  11. ČIHOVSKÁ, V. - KITA, J.: Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov. Ekonomický časopis. 53, 2005, č. 6, s. 611-625, ISSN 0013-3035

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.