Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(2):52-58 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.2.9
Význam segmentácie pri formovaní stratégie banky
- 1 Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
- 2 Dexia banka Slovensko a.s., Žilina
Uverejnené: September 30, 2008 Zobraziť citáciu
Referencie
- MATEIDES, A. - ĎAĎO, J.,: Služby, EPOS, Bratislava, 2002, ISBN 80-8057-224-0
- KORAUŠ, A.: Marketing v bankovníctve a poisťovníctve. SPRINT Bratislava, 2000, ISBN 80-88848-52-0
- JANKALOVÁ, M.: Komplexné hodnotenie podniku. In: Štofková, J. et al.: Manažment podniku. Žilina: EDIS, 2007, s. 131-153.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


