Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(4):13-16 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.4.3

Manažér a mobbing

Ján Gurský1, Renáta Fujdalová2
1 SP, a.s.. SPFZ Obl. zastúpenie Prešov
2 SP, a.s., Pošta Prešov 1

Uverejnené: September 30, 2008  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Gurský, J., & Fujdalová, R. (2008). Manažér a mobbing. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod3(4), 13-16. doi: 10.26552/pte.C.2008.4.3
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. LEIMAN, H.: The mobbing encyclopaedia, 2004.
  2. ŠVIDMOCHOVÁ, K.: Dobrý manažér dokáže ľudí počúvať. In: Hospodárske noviny, 22.6.2006, s. 4.
  3. BLÁHA, J. - DYTRT, Z.: Manažerská etika. Praha: Managment Press, 2003, s. 118.

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.