Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(1):66-72 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.1.10

Značka - životný cyklus značky, atribúty dôležité pre vytvorenie úspešnej značky, potreba diagnostiky značky

Tomáš Potkan
Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

Uverejnené: March 30, 2009  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Potkan, T. (2009). Značka - životný cyklus značky, atribúty dôležité pre vytvorenie úspešnej značky, potreba diagnostiky značky. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod4(1), 66-72. doi: 10.26552/pte.C.2009.1.10
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. DE PESMACKER, P., GEUENS, M., VON DEN BERGH, J: Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha 7, 2003. ISBN 80-247-0254-1
  2. ŠTENSOVÁ, A., MRAVEC, M., ZDÚT, L.: Manažment značky. Ekonóm, Bratislava, 2006. ISBN 80-225-2224-4
  3. ADCOCK, D., HALBORG, A., ROSS, C.: Marketing principles & Practice. PEARSON. EDUCATION, 2001.
  4. http://mediatrend.etrend.sk/15539/reklama-a-marketing/vacsina-produktov-sa-dnes-vo-svete-kupuje-vdaka-silnej-znacke
  5. http://www.businessweek.com/pdfs/2007/0732_globalbrands.pdf

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.