Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(1):66-72 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.1.10
Značka - životný cyklus značky, atribúty dôležité pre vytvorenie úspešnej značky, potreba diagnostiky značky
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: March 30, 2009 Zobraziť citáciu
| ACS | AIP | APA | ASA | Harvard | Chicago | Chicago Notes | IEEE | ISO690 | MLA | NLM | Turabian | Vancouver |
Potkan, T. (2009). Značka - životný cyklus značky, atribúty dôležité pre vytvorenie úspešnej značky, potreba diagnostiky značky. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 4(1), 66-72. doi: 10.26552/pte.C.2009.1.10
Referencie
- DE PESMACKER, P., GEUENS, M., VON DEN BERGH, J: Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha 7, 2003. ISBN 80-247-0254-1
- ŠTENSOVÁ, A., MRAVEC, M., ZDÚT, L.: Manažment značky. Ekonóm, Bratislava, 2006. ISBN 80-225-2224-4
- ADCOCK, D., HALBORG, A., ROSS, C.: Marketing principles & Practice. PEARSON. EDUCATION, 2001.
- http://mediatrend.etrend.sk/15539/reklama-a-marketing/vacsina-produktov-sa-dnes-vo-svete-kupuje-vdaka-silnej-znacke
- http://www.businessweek.com/pdfs/2007/0732_globalbrands.pdf
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


