Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):17-22 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.4
Marketingová komunikácia - významný nástroj marketingového inštrumentária štátnej vysokej školy
- Katedra manažmentu, Akadémia ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika, Liptovský Mikuláš
Uverejnené: September 30, 2009 Zobraziť citáciu
Referencie
- ŠTEFKO, R.: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: R. S. Royal Service 2003, ISBN 80-968379-5-8
- KUPKOVIČ, M. a kol.: Podnikové hospodárstvo. Bratislava: ELITA 2002, ISBN 80-88848-93-8
- Štatút Akadémie ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika so sídlom v Liptovskom Mikuláši, 2008, dostupné na http://web.aoslm.sk/
- KOZEL, R. a kol.: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0966-X
- PETERS, T.: Strategy Follows Structure, Developing Distinctive Skills. Callifornia Management Review, 1984, N. 11, p. 111-125, ISSN 0008-1256
Prejsť k pôvodnému zdroju... - BUTORACOVÁ ŠINDLERYOVÁ, I.: Vybrané aspekty marketingu v rámci vzdelávacích organizácií. Marketing & Komunikace. Vydané: 26. 10. 2007, ISSN 1211-5622, dostupné na http://www.mandk.cz
- ČÁBYOVÁ, Ľ.: Marketing pomôže vyriešiť aj problémy vo vašej škole. Učiteľské noviny. 2008, dostupné na www.unoviny.sk
- KELEMEN, M. - NEČAS, P.: Marketingový mix v podmienkach štátnej vysokej školy. Vystúpenie na medzinárodnej konferencii "Marketing vzdelávacích inštitúcií" Žilina: MARVI, Žilinská univerzita FPEDAS, Katedra spojov, 6. - 7. november 2008
- KOTLER, P. - FOX, K. - CLIFFTS, E.: Strategic Marketing for Educational Institutions. Prentice Hall 1985
- SVĚTLÍK, J.: Marketing školy. Zlín: EKKA 1996, ISBN 80-902200-8-8
- ŠIGUT, Z.: Úloha marketingu ve vzdělávání dospělých: Marketing školy. Manažér, 13, 2008, č. 49, ISSN 1335-1729
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


