Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(3):17-22 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.3.3
Prieskum kvality poskytovaných služieb Poštovej banky, a. s. na pošte Kežmarok 1
- 1 Katedra ekonomiky, F PEDAS, ŽU v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
- 2 Pošta Kežmarok 1, Mučeníkov 2, 060 01 Kežmarok
Uverejnené: September 30, 2009 Zobraziť citáciu
Referencie
- KOVALČÍKOVÁ, E.: Kvalita poskytovaných služieb Poštovej banky, a.s. na Pošte Kežmarok 1. Diplomová práca. Žilinská univerzita v Žiline, F PEDAS, Katedra ekonomiky, Žilina, 2009
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


