Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(3):17-22 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.3.3

Prieskum kvality poskytovaných služieb Poštovej banky, a. s. na pošte Kežmarok 1

Martina Gogolová1, Eva Kovalčíková2
1 Katedra ekonomiky, F PEDAS, ŽU v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
2 Pošta Kežmarok 1, Mučeníkov 2, 060 01 Kežmarok

Uverejnené: September 30, 2009  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Gogolová, M., & Kovalčíková, E. (2009). Prieskum kvality poskytovaných služieb Poštovej banky, a. s. na pošte Kežmarok 1. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod4(3), 17-22. doi: 10.26552/pte.C.2009.3.3
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. KOVALČÍKOVÁ, E.: Kvalita poskytovaných služieb Poštovej banky, a.s. na Pošte Kežmarok 1. Diplomová práca. Žilinská univerzita v Žiline, F PEDAS, Katedra ekonomiky, Žilina, 2009

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.