Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(4):33-38 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.4.6
Marketingové prostredie podniku
- 1 externý doktorand, Žilinská univerzita v Žiline
- 2 Katedra spojov, F-PEDAS, Žilinská univerzita v Žiline
Uverejnené: September 30, 2009 Zobraziť citáciu
Referencie
- ĎAĎO, J. - PETROVIČOVÁ J. - KOSTKOVÁ M.: Marketing služieb, EPOS - Ing. Miroslav Mračko, Bratislava 2006, ISBN 80-8057-662-9
- HORÁKOVÁ, H. : Strategický marketing, 2. rozšírené a aktualizované vydanie, Grada Publishing a.s., Praha 2003, 204 str., ISBN 80-247-0447-1
- ROSTAŠOVÁ M. - KREMEŇOVÁ I.: Marketing v službách - Algoritmy marketingových činností, EDIS - vydavateľstvo ŽU, Žilina 2005, ISBN 80-8070-355-8
- KOZEL R.: Moderní marketingový výskum, Grada Publishing, a.s., Praha 2006, ISBN 80-247-0966-X
- Eisler, J. - Výkladový ekonomický slovník podnikateľa, Poradca s.r.o., Martin 2003, ISBN 80-88927-53-6
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


