Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(4):33-38 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.4.6

Marketingové prostredie podniku

Michal Martinka1, Iveta Kremeňová2
1 externý doktorand, Žilinská univerzita v Žiline
2 Katedra spojov, F-PEDAS, Žilinská univerzita v Žiline

Uverejnené: September 30, 2009  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Martinka, M., & Kremeňová, I. (2009). Marketingové prostredie podniku. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod4(4), 33-38. doi: 10.26552/pte.C.2009.4.6
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. ĎAĎO, J. - PETROVIČOVÁ J. - KOSTKOVÁ M.: Marketing služieb, EPOS - Ing. Miroslav Mračko, Bratislava 2006, ISBN 80-8057-662-9
  2. HORÁKOVÁ, H. : Strategický marketing, 2. rozšírené a aktualizované vydanie, Grada Publishing a.s., Praha 2003, 204 str., ISBN 80-247-0447-1
  3. ROSTAŠOVÁ M. - KREMEŇOVÁ I.: Marketing v službách - Algoritmy marketingových činností, EDIS - vydavateľstvo ŽU, Žilina 2005, ISBN 80-8070-355-8
  4. KOZEL R.: Moderní marketingový výskum, Grada Publishing, a.s., Praha 2006, ISBN 80-247-0966-X
  5. Eisler, J. - Výkladový ekonomický slovník podnikateľa, Poradca s.r.o., Martin 2003, ISBN 80-88927-53-6

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.