Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(4):44-48 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.4.8
Úloha systému znalostného manažmentu v efektívnom riadení podniku
- Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2009 Zobraziť citáciu
Referencie
- Collison, Ch., Parcel, G.: Knowledge management. Brno, Computer Press, 2005, ISBN 80-251-0760-4
- Bureš V: Znalostní managemnet a proces jeho zavádení. Grada Publishing, Praha, 2007, ISBN 978-80-247-1978-8
- Rostášová M., Báťka M.: Poštová výhrada a liberalizácia na európskom poštovom trhu. In: Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod 2/2006, ISSN 1336-8281
- Dirección de Control de Gestión y Administración: Acciones para la mejora en Correos y Telégrafos. Informe de gestión 2001(interný podnikový dokument)
- Memoria annual 2007 (http://www.correos.es)[31.12.2007]
- Hlavné smery rozvoja európskeho poštového odvetvia (http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=1861)[17.9.2009]
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


