Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):12-20 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.2
Optimalizácia výberu nástrojov komunikačného mixu podniku s využitím programu EXPERT CHOICE
- Katedra manažmentu, Akadémia ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika, Demänová 393, 031 01 Liptovský Mikuláš
Uverejnené: September 30, 2010 Zobraziť citáciu
Referencie
- FOTR, J. a kol.: Manažerské rozhodování: postupy, metody a nástroje. Praha: Ekopress 2006, ISBN 80-86929-15-9
- REPISKÝ, J.: Teória rozhodovania. Nitra: SPU 2003, ISBN 80-8069-149-5
- HEWLET PACKARD, Inc.: Building An Expert Choice Model. Arlington, Virginia 2004
- ŠTARCHOŇ, P. a kol.: Marketingová komunikácia 2007. Teória a slovenská prax. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave 2008, ISBN 978-80-223-2448-9
- KOTLER, P. - ARMSTRONG, G.: Principles of Marketing. New York: Prentice Hall 2007, ISBN 0-13-146918-5
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


