Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2013, 8(2):29-38 | DOI: 10.26552/pte.C.2013.2.5

Webová analytika

Petra Hollá Bachanová1, Martina Tatranská
1 Žilinská Univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika

Uverejnené: September 30, 2013  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Hollá Bachanová, P., & Tatranská, M. (2013). Webová analytika. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod8(2), 29-38. doi: 10.26552/pte.C.2013.2.5
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. Web Analytics Association Becomes Digital Analytics Association. [online]. [cit. 2012-03-05]. Dostupné na internete:
  2. CLIFTON,B.: Google Analytics: Podrobný pruvodce webovými statistikami. 1.vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2009, 334 s. ISBN 978-80-251-2231-0.
  3. KAUSHIK, A.: Webová analytika 2.0. 1. Vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2011. 245 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
  4. KUBÍČEK, M. - LINHART, J.: 333 tipu a triku pro SEO. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s. 2011. 245 s. ISBN 978-80-251-2468-0.
  5. Adobe acquires Omniture Software. [online]. [cit. 2012-03-17]. Dostupné na internete:
  6. TATRANSKÁ, M.: Rozbor a porovnanie nástrojov webovej analytiky. Bakalárska práca. Žilinská univerzita v Žiline, Žilina 2013. 69. s.

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.