Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2013, 8(2):39-45 | DOI: 10.26552/pte.C.2013.2.6
Karta efektívnosti krízového komunikačného controllingu
- Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu, Němcovej 32, 042 00 Košice
Uverejnené: September 30, 2013 Zobraziť citáciu
Referencie
- KÁDÁROVÁ, J.: Business crisis. In: Globalization and Crises in Modern Economy, Litva 2010, s. 66-91. ISBN 978-9955-18-507-9.
- KÁDÁROVÁ, J.: Vývoj komunikácie v závislosti od životného cyklu podnikovej krízy. Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod, Žilina, I/2009, s.34-39. ISSN 1336-8281.
Prejsť k pôvodnému zdroju... - MIHOK, J. - VIDOVÁ, J.: Riadenie podniku v kríze. MULTIPRINT s.r.o., Košice 2006. ISBN 80-8073-533-6.
- PALTTALA, P. - VOS, M.: Testing a methodology to improve organizational learning about crisis communication. In. Journal of Communication Management, 15 (4), p. 314-331.
- VIDOVÁ, J. - PARTILA, J. - MIHOKOVÁ, L.: Zvyšovanie efektívnosti marketingovej komunikácie podniku. In: Transfer inovácií, SjF TU v Košiciach, Košice 10/2007, s. 188-192. ISBN 978-80-8073-832-7.
- ZERFAß, A.: Unternehmenskommunikation und Wertschöpfung: Grundlagen, Wertschöpfung, Integration, In: Piwinger, Manfred / Zerfaß, Ansgar (Hrsg.): Handbuch Unternehmenskommunikation, Wiesbaden: Gabler, 2007, pp. 21-70.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


