Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2014, 9(1):29-34 | DOI: 10.26552/pte.C.2014.1.5
Vplyv nástrojov virálneho marketingu na návštevnosť webových stránok v podmienkach univerzity
- 1 Katedra spojov, FPEDAS, ŽU, v Žiline. Univerzitná 1, 01026 Žilina
- 2 študentka študijného programu Elektronický obchod a manažment, Katedra spojov, FPEDAS, ŽU, v Žiline. Univerzitná 1, 01026 Žilina
This article is focused in web traffic problem of the website of the Department of Communications, University of Žilina. At the beginning the viral tools that are used by universities as a form of raising awareness of their universities names are analyzed. The aim of the research was the monitoring of the impact of specific viral marketing tools for raising web traffic website of the Department of Communications. The visit rate of the website was measured by Google Analytics, YouTube Analytics and also through Facebook Insights. At the end of the article the correlation analysis was used for the evaluation of the efficiency of viral marketing tools.
Kľúčové slová: viral marketing, WWW pages, Youtube, Facebook, correlation
Uverejnené: March 30, 2014 Zobraziť citáciu
| ACS | AIP | APA | ASA | Harvard | Chicago | Chicago Notes | IEEE | ISO690 | MLA | NLM | Turabian | Vancouver |
Referencie
- ČOREJOVÁ, T., ROSTÁŠOVÁ, M.: Trends in the engineering education for ict sector in the Slovak republic. In: IETC 2011: 11th International Educational Technology Conference : may 25-27, 2011 Istanbul, Turkey, IETC, 2011. - s. 1235-1239.
- JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno: Computer Press, a. s., 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
- KOLAROVSZKI, P.: Emarketing and internet marketing - is it mean the same? In: MARVI - 1. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina 6.-7. november 2008, Žilina: Žilinská univerzita, 2008. - ISBN 978-80-8070-921-1. - s. 94-98.
- MAJERČÁKOVÁ, M.: Elektronické komunikácie ako podporný nástroj riadenia podniku. In: 2. Sympózium Manažment '09 : zborník príspevkov z vedeckého symposia, 16. Apríl 2009, Žilina, Slovenská republika. - Žilina: Žilinská univerzita, 2009. - ISBN 978-80-554-0063-1. - s. 171-176.
- PACHEROVÁ, A.: Virálny marketing v univerzitnom prostredí, diplomová práca, Katedra spojov, ŽU v Žiline, FPEDAS, 2013
- VACULÍK, J., MADLEŇÁK, R. Multimédiá - základné pojmy z grafického spracovania a animácie. Žilina: EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0194-2.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


