Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2016, 11(1):36-44 | DOI: 10.26552/pte.C.2016.1.6

Marketingový mix v podmienkach energetických podnikov na Slovensku

Alexandra Rovňanová, Katarína Gašová
interný doktorand, FPEDAS, ŽU Žilina

In the Slovak Republic electricity market were wholesale activities fully liberalized in January 2005. As a result, there has been no price regulation at the wholesale level. Also, import and export prices are determined by bilateral contracts and since January 2005 there are no limits on the amounts of electricity that can be exchanged out of the domestic market. The paper deals with the analysis of three main distribution companies.

Kľúčové slová: marketing mix, energy company, marketing communication

Uverejnené: March 30, 2016  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Rovňanová, A., & Gašová, K. (2016). Marketingový mix v podmienkach energetických podnikov na Slovensku. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod11(1), 36-44. doi: 10.26552/pte.C.2016.1.6
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. KINCL, J. a kol.. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
  2. JANEČKOVÁ, L.; VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
  3. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing management. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6. - Vlastný preklad
  4. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN:978-80-247-2721-9
  5. SVOBODOVÁ, H. Přednášky marketingový výzkum. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 2009
  6. DE PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
  7. SIMOVÁ, J. Marketingový výzkum. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita, 2005. 121 s. ISBN 80-7373-014-0.
  8. FTOREK, J. Public relations jako ovlivňování mínění. 1. vyd. Praha, Grada Publishing, 2008
  9. OSTROŽNÁ, J. Prednášky z predmetu Marketing služeb. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 2010
  10. PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X
  11. LEGÉŇ, M.: Pole neorané združenej dodávky energií, TREND39/2013, príloha TREND + Energetika a plyn 2013, 03.10.2013
  12. Team: Interný časopis RWE, Zvyšujeme výkonnosť, 2012
  13. FIALA P.: Síťová ekonomika. [online]. Praha: Vysoká škola ekonomická, [2016-06-24] Dostupné na internete: http://www.odbornecasopisy.cz/index.php?id_document=30577
  14. KOTLER, P., WONG, W., SAUNDERS, J., ARMSTRONG, G.: Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. - Vlastný preklad
  15. ROVŇANOVÁ, A. Najlepšia prax v uplatňovaní marketingu vo vybranom energetickom podniku v sieťovom odvetví na Slovensku - Diplomová práca 2015

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.