Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2017, 12(1):35-42 | DOI: 10.26552/pte.C.2017.1.5

Návrh online marketingovej stratégie vo vybranej spoločnosti

Mária Matúšková, Matej Pechota, Lucia Madleňáková
Katedra spojov, FPEDAS, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

The main goal of this article is to analyze the current situation and propose improvements for the online marketing strategy of the internet store www.nay.sk. Our article included suggestions and recommendations for improving the online marketing strategy of the internet store nay.sk. The result of this article is a summary of proposals for new online marketing tools and measures for the existing marketing strategy of the internet store www.nay.sk.

Kľúčové slová: online marketing, PPC, Google AdWords, SEO, Social networks

Uverejnené: March 30, 2017  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Matúšková, M., Pechota, M., & Madleňáková, L. (2017). Návrh online marketingovej stratégie vo vybranej spoločnosti. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod12(1), 35-42. doi: 10.26552/pte.C.2017.1.5
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. KOTLER, P. Moderní marketing.1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
  2. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing, Praha : Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3
  3. FORET, M. Marketing pro začátečníky. Brno : Computer Press, 2008. 152 s. ISBN 978-80-251-1942-6
  4. JANOUCH, V. 333 tipů a triků pro internetový marketing. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2011. 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
  5. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-726-1010-4.
  6. HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha : Grada, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1
  7. On-line marketingová strategie - jak na ni?. [online]. [cit 2017-06-19]. Dostupné na internete
  8. Positioning [online]. [cit 2017-06-19]. Dostupné na internete
  9. JANOUCH, V. Internetový marketing. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2014. 304 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
  10. Internetový marketing v roce 2010. [online]. [cit 2017-06-10]. Dostupné na internete
  11. JANOUCH, V. Internetový marketing - Prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
  12. Facebook, Youtube, Instagram... Koľko Slovákov je na sociálnych sieťach?. [online]. [cit 2017-06-10]. Dostupné na internete

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.