Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2018, 13(1):18-29 | DOI: 10.26552/pte.C.2018.1.3

Analýza využívania IKT v procese vzdelávania

Iveta Kremeňová1, Juraj Fabuš1, Jana Beňušová2
1 Katedra spojov, FPEDAS, Žilinská univerzita v Žiline
2 externá doktorandka FPEDAS, Žilinská univerzita v Žiline

Modern education - an increasingly resonant theme in every society. The article presents the results of the analysis of the use of ICT in the education process at selected secondary school in Žilina. Based on the current state of modern education, we conducted primary marketing research, which we can understand as successive follow-up steps, which are logically arranged and defined in the two main phases - the preparatory and the implementation phases. The results of the two phases are the subject of our article.

Kľúčové slová: education process, marketing research, analysis, ICT

Uverejnené: March 30, 2018  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Kremeňová, I., Fabuš, J., & Beňušová, J. (2018). Analýza využívania IKT v procese vzdelávania. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod13(1), 18-29. doi: 10.26552/pte.C.2018.1.3
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. FOJCÍKOVÁ, Monika, Bc.: Návrh webovej stránky pre učebné pomôcky vzdelávacej inštitúcie, DP, Žilinská univerzita v Žiline. FPEDAS; KS, Vedúci diplomovej práce: doc. Ing. KREMEŇOVÁ Iveta, PhD.; Žilina: 2017. 125 s.
  2. Teoretické východiská súčasného stavu vo vzdelávaní na Slovensku = Theoretical background of the current state of education in Slovakia / Iveta Kremeňová - Juraj Fabuš. In: POSTPOINT 2017 [elektronický zdroj] : "Strategy, business and innovation" : [12.] medzinárodná konferencia zástupcov poštových správ a univerzít : Žilina, Slovakia, 23.-24. október 2017 : zborník príspevkov. - Žilina: Žilinská univerzita v Žiline, 2017. - ISBN 978-80-554-1345-7. - CD-ROM, s. 118-128.
  3. EDUCATION AS A REGIONAL DEVELOPMENT ASPECT, By: Soltes, Viktor; Stofkova, Katarina Repkova; Kutaj, Milan, Conference: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, SPAIN, ISSN: 2340-1117, Book Series: EDULEARN Proceedings Pages: 3643-3647 Published: 2016

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.