Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2018, 13(1):30-40 | DOI: 10.26552/pte.C.2018.1.4
Skúmanie percepcie zákazníckych kariet
- 1 Katedra spojov, FPEDAS, Žilinská univerzita v Žiline
- 2 absolvent št. programu Poštové inžinierstvo na Katedrre spojov, FPEDAS,UNIZA
The article deals with problems connected with the impact of customer's card on customer's behaviour during shopping. Loyalty programs provide scope for a competitive advantage for the business. Global surveys show that nearly 75% participants of the global loyalty program agrees that loyalty programs increase the likelihood of re-purchasing within the same company. And 67% respondents shop more often and spend more money in companies that provide some form of loyalty program. The Article refers to the partial results of marketing research of basic requirements of customer's loyalty program and shopping preferences and aspect for innovation of loyalty program in the condition of national postal operator.
Kľúčové slová: Customer, Loyalty, Bonus program, Loyal program, Customer's card
Uverejnené: March 30, 2018 Zobraziť citáciu
Referencie
- Butscher A. Stephan: Customer loyalty programmes and clubs. 2. vyd. USA: Routledge, 2002, 210 s. ISBN:978-1-1382-4861-8.
- Burnett,S.: What are the Different Types of Loyalty Programs? 2017. [online]. [cit. 2018-4-24]. Dostupné na internete:
- Linoff, G., Berry, M.J.A.: Data Mining Techniques: For Marketing, Sales, and Customer Relationship Management. 3rd Edition, 2011. Wiley publishing, Inc., Indianapolis, Indiana
- Buttle, F.: Customers Relationship Management, Concepts and Technologies. Oxford: Elsevier Ltd. 2009
- Novák, M.: Nové cesty ako vyhrať nad nestálym zákazníkom. proManager - online časopis o informačných a komunikačných technológiách pre manažérov a IT pracovníkov, [online]. [cit. 2018-4-24]. Dostupné na internete: www.manager.sk/clanok.sp?id=1608
- Madleňák,R., Rostášová, M.: Marketing v elektronickom obchodovaní. - 1. vyd. - Bratislava : DOLIS, 2015. - 154 s., - ISBN 978-80-8181-025-1.
- Madudová, E.: Dopad zmeny v hodnotovom reťazci poštového operátora na jeho ekonomickú pridanú hodnotu. In: IPoCC - International Postal and e-Communications Conference: sborník příspěvků mezinárodní konference IPoCC: Pardubice, September 13th-14th, 2012. Institut Jana Pernera, 2012. - ISBN 978-80-86530-84-0. s. 150-155
- Kolarovszki, P. Tengler, J., Majerčáková, M.: The new model of customer segmentation in postal enterprises. In: Procedia - social and behavioral sciences. - ISSN 1877-0428. - Vol. 230 (2016), s. 121-127.
Prejsť k pôvodnému zdroju... - Strenitzerová, M.: Celoživotná hodnota zákazníka pre podnik a jej význam v rámci stratégie diferencovaného CRM. In: Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod: elektronický vedecký časopis zameraný na problematiku poštových a telekomunikačných podnikov a oblasť elektronického obchodovania. - ISSN 1336-8281. - Roč. 12, č. 2 (2017), online, s. 30-37. Spôsob prístupu: https://fpedas.uniza.sk/~ks/casopis/pdf/II2017/II-2017.pdf
Prejsť k pôvodnému zdroju... - Madleňáková, L., Madleňák, R., Rudawska, A.: The habits and global problems of crossborder on-line shopping. In: Globalization and its socio-economic consequences: 17th international scientific conference : proceedings : 4th-5th October 2017 Rajecke Teplice, Slovak Republic. Part III. - Zilina: ZU - University of Zilina, 2017. - ISBN 978-80-8154-212-1. s. 1420-1427. - Spôsob prístupu: http://ke.uniza.sk/sites/default/files/content_files/part_iii_final_3.pdf
- Maliková, M.: Vplyv zákazníckych kariet na nákupné správanie zákazníka poštového podniku. Diplomová práca, 2018, Katedra spojov, FPEDAS, UNIZA
- Paďourová, A.: TOP zákazníci a starostlivosť o nich v podmienkach Slovenskej pošty, a. s. In: Diagnostika podniku, controlling a logistika [elektronický zdroj] : VI. medzinárodná vedecká konferencia: zborník prednášok a príspevkov : 12.-13. apríl 2012, Žilina. - Žilina: Žilinská univerzita, 2012. - ISBN 978-80-554-0502-5. - CD-ROM, s. 391-396.
- Prieskum RetailMagazin. [online]. [cit. 2018-05-18]. Dostupné na internete
- Prečo sa zákazníci zúčastňujú vernostných programov. [online]. [cit. 2018-04-13]. Dostupné na internete
- História a budúcnosť vernostných programov. [online]. [cit. 2018-04-10]. Dostupné na internete:
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


