Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2018, 13(1):48-56 | DOI: 10.26552/pte.C.2018.1.6
Voľba CRM stratégie v závislosti na hodnote zákazníka pre podnik
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
The differentiated CRM strategy has today become one of the most important tools for acquiring and retaining customers. The proposed differentiated CRM strategy will respect not only the different needs, requirements and buying behavior of individual customer segments, but also their contribution and lifelong value for the selected company.
Kľúčové slová: differentiated CRM strategy, loyalty of customers, loyalty programmes, e-shop
Uverejnené: March 30, 2018 Zobraziť citáciu
Referencie
- CHLEBOVSKÝ, V.: CRM - Řízení vztahů se zákazníky. Computer Press, a. s., Brno, 2005. ISBN 80-251-0798-1
- KOCIANOVÁ, V.: Návrh zefektívnenia práce so zákazníkmi vo vybranom podniku služieb v súlade s koncepciou riadenia vzťahov so zákazníkmi. [magisterská_inžinierska práca] /; Škol. Mariana Strenitzerová, Katedra spojov Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina; 2017. - 77 s.
- LOŠŤÁKOVÁ, H. a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Grada Publishing, a.s., Praha, 2009. ISBN 978-80-247-3155-1
- MADLEŇÁK, R. - MADLEŇÁKOVÁ, L.: Základy elektronického obchodovania. EDIS - vydavateľské centrum ŽU, Žilina, 2016. ISBN 978-80-554-1294-8
- PEPPERS, D., ROGERS, M.: Managing customer relationships: A strategic framework. [online]. 2004. Dostupné na internete: https://books.google.sk/books?id=K4AVfoJX6wMC≺intsec=frontcover&dq=Peppers+rogers+managing+cutomer+relationships&hl=sk&cd=1&redir_esc=y#v=onepage&q&f=true
- STRENITZEROVÁ, M.: Celoživotná hodnota zákazníka pre podnik a jej význam v rámci stratégie diferencovaného CRM. In: Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod [elektronický zdroj] : elektronický vedecký časopis zameraný na problematiku poštových a telekomunikačných podnikov a oblasť elektronického obchodovania. - ISSN 1336-8281, Roč. 12, č. 2 (2017), online, s. 30-37. Spôsob prístupu: https://fpedas.uniza.sk/~ks/casopis/pdf/II2017/II-2017.pdf
Prejsť k pôvodnému zdroju... - TAHAL, R. - STŘÍTESKÝ, V., Věrnostní programy a jejich vnímání zákazníky a provozovateli reatailových internetových obchodů, Praha: Acta Oeconomica Pragensia, 2014, ISSN 0572-3043, vol. 2014, Issue 4, p. 30-41
Prejsť k pôvodnému zdroju... - Vernostný program je zisk alebo strata, Zdroj: Hospodárske noviny [online]. Dostupné na internete: http://dennik.hnonline.sk/ekonomika-afirmy/565339-vernostny-program-je-zisk-alebo-strata
- Věrnostní programy, Zdroj: Vladimír Matula [online]. Dostupné na internete: < http://www.vladimirmatula.zjihlavy.cz/>
- VLČEK, R. Hodnota pro zákazníka v kostce. In Moderní řízení. ISSN 0026-8720, 2004, roč. 39, č. 1, s.31 - 33
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


