Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2022, 17(2):1-9 | DOI: 10.26552/pte.C.2022.2.1


Identifikácia pozitív a negatív systémov zásobovania teplom

Milan Garbier, Tatiana Čorejová
Katedra spojov, FPEDAS, Žilinská univerzita v Žiline


At present, the economy of individual EU countries, including Slovakia, is significantly affected by changes in the energy resources market. Customers in network markets are feeling the effects of rapidly changing and rising energy prices, and they have questions about securing the required amount of energy and the technological possibilities of supplying it. The aim of the paper is to identify the positive and negative aspects of systems focused on the heating supply with emphasis on the customer's perspective.

Kľúčové slová: customer, heating systems, positive and negative aspects

Vložený: June 7, 2022; Revidovaný: June 7, 2022; Přijatý: November 19, 2022; Uverejnené online: December 9, 2022; Uverejnené: December 11, 2022  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Garbier, M., & Čorejová, T. (2022).
Identifikácia pozitív a negatív systémov zásobovania teplom. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod17(2), 1-9. doi: 10.26552/pte.C.2022.2.1
Stiahnuť citáciu

Prílohy

Stiahnuť súborPtk_000018_fin-0001.pdf

Veľkosť: 254.65 kB

Referencie

  1. Zákon č 250/2012 o regulácii v sieťových odvetviach. Dostupný na https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2012/250/20210101
  2. ROSTÁŠOVÁ, M., KREMEŇOVÁ, I.: Marketing v službách: algoritmy marketingových činností. EDIS Žilinská univerzita v Žiline, 150 str. 2017 ISBN 9788055414126
  3. MADLENAK, R., MADLENAKOVA, L., 2015. The Differences in Online Advertising Acceptance in China and Slovakia, International Conference on Management Engineering and Management Innovation, Changsha, PEOPLES R CHINA, 45-49. Prejsť k pôvodnému zdroju...
  4. LESÁKOVÁ, Dagmar, Jozef ČIMO, Eva HANULÁKOVÁ a Zuzana LUKAČOVIČOVÁ. Strategický marketing. Bratislava: Sprint 2, 2014, 349 s. [20,63 AH]. Economics. ISBN 978-80-89710-07-2.
  5. ENGEL, J.F., BLACKWELL, R.D., & MINIARD, P.W.: Consumer Behavior (8th ed.). Fort Worth: Dryden Press. 1993, 916 str., ISBN 0030970458, 9780030970450
  6. RICHTEROVÁ, K.: Spotrebiteľské správanie, Bratislava 2015, ISBN 979-80-89710-18-8,
  7. DZUROVÁ, M. A KOL.: Spotrebiteľské teórie a reálie, Bratislva 2007, ISBN 978-80-225-2327-1
  8. HLOBEŇOVÁ, M.: Analýza spotřebitelského chování na trhu s alkoholickými nápoji, Technická univerzita Ostrava, Ostrava 2013
  9. GBUROVÁ, J. : Faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie, Prešovská univerzita v Prešove, ISSN: 2453-756X (Online) Journal homepage: http://www.jogsc.com
  10. MAJEROVÁ, J., KRIŽANOVÁ, M. The Black Box of Consumer Behaviour and Brand Value Perception: Case Study of the Slovak Republic. Contributions to Management Science, 2020, pp. 97-121 Prejsť k pôvodnému zdroju...
  11. Zákon č. 657/2004 Z. z. Zákon o tepelnej energetike
  12. Koncepcia rozvoja mesta Žilina v oblasti tepelnej energetiky, Žilinská univerzita v Žiline 2015
  13. JANIŠ, S.: Hĺbkový prehľad energetiky Slovenskej republiky, MEDZINÁRODNÁ ENERGETICKÁ AGENTÚRA, BRATISLAVA 10. OKTÓBER 2017, https://teploslovenska.sk/aktualne/archiv-prezentacii
  14. JANIŠ, S.: energeticko-klimatický balík EÚ v diaľkovom vykurovaní a chladení, Konferencia Energy Camp, 2019, https://teploslovenska.sk/aktualne/archiv-prezentacii#:~:text=Konferencia%20Energy%20Camp%202019
  15. Slovenský zväz výrobcov tepla SZVT, https://teploslovenska.sk/

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.