Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2012 (roč. 7), číslo 1

Zameniteľnosť poštovej služby z pohľadu jej účelu a využitia

Veronika Achimská, Lukáš Achimský

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):1-6 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.1  

Meranie priestorovej dostupnosti

Lukáš Achimský

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):7-11 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.2  

Elektronický podpis a možnosti jeho využitia - perspektívne oblasti pre využívanie elektronického podpisu - e-voľby

Juraj Fabuš

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):12-15 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.3  

Virtuálny projektový manažment - Model atribútov projektového manažéra

Jozef Fabuš, Iveta Kremeňová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):16-22 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.4  

Metóda momentového pozorovania - efektívna forma časovej štúdie

Pavel Kaštánek

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):23-27 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.5  

Modellierung der Zuverlässigkeit verkehrslogistischer Netze

Reiner Keil, Iveta Kremeňová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):28-35 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.6  

Komparácia činiteľov internetovej ekonomiky na Slovensku a v rámci európskej únie

Eva Kianičková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):36-41 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.7  

Zhodnotenie finančných prostriedkov investovaných do komodity v období hospodárskej krízy 2/3

Martina Kováčiková, Zuzana Mičicová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):42-49 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.8  

Kvantitatívny výskum riadenia služieb informačných technológií

Iveta Kremeňová, Zuzana Kolarovszká, Juraj Fabuš

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):50-60 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.9  

Požiadavky vybranej skupiny užívateľov na služby mobilných operátorov

Margita Majerčáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):61-67 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.10  

eBIZ ako podpora internetového obchodu

Juraj Zachar

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):68-73 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.11  

Článok opisuje aplikáciu eBiz, ktorá slúži ako podpora pri zakladaní internetového obchodu, poprípade ako možná podpora obchodovania malých a stredných firiem prostredníctvom internetu. Súčasťou článku je popísať jednotlivé moduly, z ktorých sa daná aplikácia skladá. Jedná na o moduly eShop, eSupport a InfoLine, ktoré musia byť vzájomne prepojené pri správnom fungovaní aplikácie.

Príklad dobrej praxe uplatňovania princípov spoločensky zodpovedného podnikania v poštovom podniku DHL Express Slovakia, spol. s r.o.

Vladimíra Žiačková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):74-83 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.12