Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2012 (roč. 7), číslo 1
Zameniteľnosť poštovej služby z pohľadu jej účelu a využitia
Veronika Achimská, Lukáš Achimský
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):1-6 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.1 
Meranie priestorovej dostupnosti
Lukáš Achimský
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):7-11 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.2 
Elektronický podpis a možnosti jeho využitia - perspektívne oblasti pre využívanie elektronického podpisu - e-voľby
Juraj Fabuš
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):12-15 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.3 
Virtuálny projektový manažment - Model atribútov projektového manažéra
Jozef Fabuš, Iveta Kremeňová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):16-22 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.4 
Metóda momentového pozorovania - efektívna forma časovej štúdie
Pavel Kaštánek
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):23-27 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.5 
Modellierung der Zuverlässigkeit verkehrslogistischer Netze
Reiner Keil, Iveta Kremeňová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):28-35 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.6 
Komparácia činiteľov internetovej ekonomiky na Slovensku a v rámci európskej únie
Eva Kianičková
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):36-41 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.7 
Zhodnotenie finančných prostriedkov investovaných do komodity v období hospodárskej krízy 2/3
Martina Kováčiková, Zuzana Mičicová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):42-49 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.8 
Kvantitatívny výskum riadenia služieb informačných technológií
Iveta Kremeňová, Zuzana Kolarovszká, Juraj Fabuš
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):50-60 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.9 
Požiadavky vybranej skupiny užívateľov na služby mobilných operátorov
Margita Majerčáková
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):61-67 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.10 
eBIZ ako podpora internetového obchodu
Juraj Zachar
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):68-73 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.11 
Článok opisuje aplikáciu eBiz, ktorá slúži ako podpora pri zakladaní internetového obchodu, poprípade ako možná podpora obchodovania malých a stredných firiem prostredníctvom internetu. Súčasťou článku je popísať jednotlivé moduly, z ktorých sa daná aplikácia skladá. Jedná na o moduly eShop, eSupport a InfoLine, ktoré musia byť vzájomne prepojené pri správnom fungovaní aplikácie.
Príklad dobrej praxe uplatňovania princípov spoločensky zodpovedného podnikania v poštovom podniku DHL Express Slovakia, spol. s r.o.
Vladimíra Žiačková
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(1):74-83 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.1.12 

