Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):75-79 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.12

Aspekty realizácie elektronického obchodu

Juraj Vaculík
Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika

Uverejnené: September 30, 2006  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Vaculík, J. (2006). Aspekty realizácie elektronického obchodu. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod1(2), 75-79. doi: 10.26552/pte.C.2006.2.12
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. MAGÁT Ľ.: diplomová práca "E-commerce ako stratégia modernej firmy", Žilinská univerzita, katedra spojov 2003
  2. TONDR Ľ: Podnikáme s Internetem, Computer Press, Praha, 2002, počet strán: 102, ISBN 80-7226-729-9
  3. MADLEŇÁK R.: Nové modely medzifiremného obchodovania s využitím informačno-komunikačných technológií, Zborník s konferencie, ISBN 80-7100-973-7

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.