Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):75-79 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.12
Aspekty realizácie elektronického obchodu
- Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
Uverejnené: September 30, 2006 Zobraziť citáciu
Referencie
- MAGÁT Ľ.: diplomová práca "E-commerce ako stratégia modernej firmy", Žilinská univerzita, katedra spojov 2003
- TONDR Ľ: Podnikáme s Internetem, Computer Press, Praha, 2002, počet strán: 102, ISBN 80-7226-729-9
- MADLEŇÁK R.: Nové modely medzifiremného obchodovania s využitím informačno-komunikačných technológií, Zborník s konferencie, ISBN 80-7100-973-7
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


