Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):28-33 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.5
Analýza foriem internetovej reklamy - e-mailová reklama
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2006 Zobraziť citáciu
Referencie
- ČOREJOVÁ, T.: K problematike hodnotenia internetových obchodov. In: Rozvoj Euroregiónu Beskydy : skúseností - očakávania - perspektívy. - V Žiline: Žilinská univerzita, 2002. - ISBN 80-8070-015-X. - S. 22-28.
- HLAVENKA, J.: Internetový marketing. Computer Press, Praha, 2001. ISBN 80-7226-498-2
- KREMEŇOVÁ, I., ROSTÁŠOVÁ, M.: Marketing v službách : Marketingový informačný systém, 1. vyd. - V Žiline : Žilinská univerzita, 2005. - 110 s., AH 6,95, VH 7,28 : obr., tab. - ISBN 80-8070-358-2.
- MADLEŇÁK, R.: Elektronický obchod, Žilinská univerzita v Žiline, Žilina, 2004, 160 str., ISBN 80-8070-192-X
- STUCHLÍK, P.; DVOŘÁČEK, M.: Marketing na Internetu. Grada Publishing, Praha, 2000. ISBN 80-7169-957-8
- VACULÍK, J.: Internet marketing - advantages and disadvantages In: "Postal - Telecommunication" : Szczecin - Swinoujscie, 27-28.11.2003. - Szczecin: Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, 2003. - ISBN 83-89142-22-8. - S. 43-46.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


