Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2006 (roč. 1), číslo 3

Mobile payments on m-commerce market

Jacek Binda, Katarzyna Gruszka

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):1-6 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.1  

The present article touches upon issues of mobile systems of payments. Their presence in an economy communicated in a web becomes an indispensable element improving the flexibility of financial operations and reducing their costs. That is why, in times of development of mobile technologies, e-money and its instruments are more and more widely used in e-commerce and e-banking. Below the author presents selected solutions of mobile payments pointing to possible areas of their usage in e-economy.

Uplatnenie absolventov študijného odboru Poštová a telekomunikačná prevádzka v praxi

Juraj Fabuš, Stanislava Valovičová, Iveta Kremeňová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):7-12 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.2  

Ekonomické dopady zavedenia DVB-T v SR

Karol Hrudkay

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):13-21 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.3  

Článok sa zaoberá ekonomickými dopadmi zavedenia pozemského digitálneho televízneho vysielania v SR a to jednak na domácnosti ale aj na podnikateľskú sféru a verejné financie. Podstatná časť je venovaná práve dopadom na domácnosti, ktoré v konečnom dôsledku rozhodnú o úspechu prechodu na digitálnu televíziu, a to z pohľadu možnosti príjmu televízneho signálu.

Analýza vývoja trhu s informačno - komunikačnými technológiami a jeho štruktúra

Iveta Kremeňová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):22-27 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.4  

Analýza foriem internetovej reklamy - e-mailová reklama

Radovan Madleňák

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):28-33 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.5  

Liberalizácia a prístup k poštovej sieti

Lucia Madleňáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):34-40 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.6  

Cesta k znalostnej spoločnosti

Anna Paďourová, Margita Majerčáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):41-45 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.7  

Prínos a význam CRM pri zvyšovaní efektívnosti vybraného sieťového podniku

Mariana Strenitzerová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):46-54 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.8  

Možnosti využitia metódy strategického manažmentu - BSC v sieťovom podniku

Katarína Štofková, Petra Kinzlová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):55-61 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.9  

Analýza Black - Scholesovho modelu pre futures opcie

Lucia Vrábelová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):62-68 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.10  

Poštové služby a grafické zobrazovanie. Časť prvá

Oľga Zajasenská

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):69-74 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.11