Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2006 (roč. 1), číslo 3
Mobile payments on m-commerce market
Jacek Binda, Katarzyna Gruszka
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):1-6 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.1 
The present article touches upon issues of mobile systems of payments. Their presence in an economy communicated in a web becomes an indispensable element improving the flexibility of financial operations and reducing their costs. That is why, in times of development of mobile technologies, e-money and its instruments are more and more widely used in e-commerce and e-banking. Below the author presents selected solutions of mobile payments pointing to possible areas of their usage in e-economy.
Uplatnenie absolventov študijného odboru Poštová a telekomunikačná prevádzka v praxi
Juraj Fabuš, Stanislava Valovičová, Iveta Kremeňová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):7-12 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.2 
Ekonomické dopady zavedenia DVB-T v SR
Karol Hrudkay
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):13-21 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.3 
Článok sa zaoberá ekonomickými dopadmi zavedenia pozemského digitálneho televízneho vysielania v SR a to jednak na domácnosti ale aj na podnikateľskú sféru a verejné financie. Podstatná časť je venovaná práve dopadom na domácnosti, ktoré v konečnom dôsledku rozhodnú o úspechu prechodu na digitálnu televíziu, a to z pohľadu možnosti príjmu televízneho signálu.
Analýza vývoja trhu s informačno - komunikačnými technológiami a jeho štruktúra
Iveta Kremeňová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):22-27 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.4 
Analýza foriem internetovej reklamy - e-mailová reklama
Radovan Madleňák
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):28-33 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.5 
Liberalizácia a prístup k poštovej sieti
Lucia Madleňáková
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):34-40 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.6 
Cesta k znalostnej spoločnosti
Anna Paďourová, Margita Majerčáková
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):41-45 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.7 
Prínos a význam CRM pri zvyšovaní efektívnosti vybraného sieťového podniku
Mariana Strenitzerová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):46-54 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.8 
Možnosti využitia metódy strategického manažmentu - BSC v sieťovom podniku
Katarína Štofková, Petra Kinzlová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):55-61 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.9 
Analýza Black - Scholesovho modelu pre futures opcie
Lucia Vrábelová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):62-68 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.10 
Poštové služby a grafické zobrazovanie. Časť prvá
Oľga Zajasenská
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):69-74 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.11 

