Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):55-61 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.9
Možnosti využitia metódy strategického manažmentu - BSC v sieťovom podniku
- PhD student, Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2006 Zobraziť citáciu
Referencie
- VEBER, J. a kol.: Management, základy, prosperita, globalizace. Management Press, Praha, 2002. ISBN 80-7261-029-5
- MÜLLER-STEWENS G., LECHNER CH.: Strategisches Management. Schäffer - Poeschel Verlag, Stuttgart, 2005. ISBN 3-7910-2467-1
- SLÁVIK, Š.: Strategický manažment. SPRINT, Bratislava, 2005, s. 14, 21, 137, 161, 288, 294, 352, 354. ISBN 80-89085-49-0
- MUŠČÍKOVÁ Z.: Využitie metód strategického manažmentu vo vybranom sieťovom podniku. [Diplomová práca]. Žilinská univerzita v Žiline,2006
- NEPELA, N. - KOHÚT, Ľ. Zlepšiť možno iba to, čo sa dá merať. 2002. [online]. TREND, 2002. Dostupné na: http://www.etrend.sk/podnikanie/riadenie/zlepsit-mozno-iba-to-co-sa-da-merat
- KREMEŇOVÁ, I. - ROSTÁŠOVÁ M.: Marketing v službách: Žilinská univerzita v Žiline, 2005, ISBN 80-8070-358-2.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


