Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):41-45 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.7
Cesta k znalostnej spoločnosti
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2006 Zobraziť citáciu
Referencie
- ČOREJOVÁ, T. - ŠTOFKOVÁ, K.: On the problem of electronic communications pricing in Slovak Republic. In: Telekomunikacja i poczta jako stymulatory rozwoju e-gospodarki w Polsce : Szczecin - Darłowo, maj 2005. - Szczecin: Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytet Szczeciński, 2005. - ISBN 83-7241-477-7. - P. 309-314.
- MADLEŇÁK, R., MAJERČAKOVÁ, M.: Informácia a jej prenos : (návody a cvičenia). - 1. vyd. - V Žiline : Žilinská univerzita, 2004. - 133 s., AH 6,44, VH 6,87 : obr., tab. - ISBN 80-8070-327-2.
- KREMEŇOVÁ, I. - ROSTÁŠOVÁ, M.: Marketing v službách /Marketingový informačný systém /vedecká redaktorka : Tatiana Čorejová./ - 1. vyd. - V Žiline : Žilinská univerzita, 2005. - 110 s., AH 6,95, VH 7,28 : obr., tab. - ISBN 80-8070-358-2.
- http://europa.eu.int/information_society/eeurope/2005/index_en.htm
- http://www.telecom.gov.sk/index/go.php?id=651
- http://www.minerva.sk/default.aspx?ami=1340&smi=1343
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


